En liten runda efter en god natts sömn

Om det är det ovanligt vackra vädret och solens strålar som har tagit musten ur mig eller om det helt enkelt är en reaktion på pollen låter jag vara osagt. Klart är i alla fall att jag sover mer än vad jag brukar (vilket egentligen bara är till fördel).

I morse vaknade jag vid tjugo över fem, zappade runt en stund på tvn och somnade sedan om till halv nio. För mig kändes det som om jag sovit bort halva dagen!

Det blev en snabb kopp svart kaffe innan jag gav mig ut på dagens powerwalk (70 minuter). Var tvungen att vara hemma till elva då min jourtjänstgöring började.

Njut av vädret idag, vänner! Det ser ut att bli sämre till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0