Vardagsdramatik direkt på morgonen

Det här med att planera min tid verkar vara dömt att misslyckas.
I kväll hade jag tänkt att köra ett spinningpass på gymmet. Istället måste jag iväg och köpa en ny TV då min gamla tog sitt sista andetag i morse. Den var en seglivad rackare förvisso men tidpunkten att dö kunde inte varit mer illa vald.

Ja, det blev lite dramatik här hemma på morgonen eftersom tvn i dödsögonblicket gav ifrån sig en odör. Jag ryckte ur alla möjliga elsladdar och sedan väntade jag i en halvtimme innan jag gick ut på min powerwalk ifall att den skulle fatta eld (en eldsvåda har jag verkligen inte tid med just nu).

Kära vänner, håll nu tummarna att jag hittar en ny TV snabbt och smärtfritt. Jag kan faktiskt inte komma på ett tråkigare inköp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0