En olycka kommer sällan ensam

När jag gick och lade mig i natt (det blev sent) så kände jag att jag hade en märklig värk i min högra handled. Jag tänkte att jag vridit den på ett konstigt sätt på jobbet (inte alls ovanligt) men funderade inte så mycket mer på det eftersom sådana saker oftast brukar ordna till sig efter en natts sömn.
 
När jag dock vaknade i morse så var värken ännu mer intensiv och jag kunde inte greppa någonting med handen. Det kan medföra vissa svårigheter om man som jag är högerhänt.
 
Och som om inte det vore nog: som ett brev på posten fick jag ett migränanfall på förmiddagen och var tvungen att ta ett par värktabletter (gör jag bara i nödfall) och lägga mig på soffan i ett par timmar. Först nu orkade jag kliva upp för att göra ordning lite middag. Helt matt naturligtvis.
 
Trist att en hel ledig dag försvann på det sättet men jag hoppas att jag är återställd tills i morgon. Det blir en lugn lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0