Det här med sovmorgon

Sovmorgon är inte min grej, känner jag. Jag blir oerhört stressad av att sova bort mycket tid av dagen. Igår gick jag inte upp förrän tjugo över tio och var därefter superstressad.
Visserligen var jag och tränade på kvällen (spinning) och sedan tog jag mig faktiskt iväg till ICA Maxi för att storhandla (det är oslagbart att göra det sent på kvällen) men det kändes ändå som om jag förlorat halva min dag.
 
Inte bättre blev det av att jag inte kunde somna igår kväll (kanske inte så konstigt med tanke på hur länge jag hade sovit på morgonen). Låg och läste länge, kollade sedan på tv för det brukar få mig att somna. Men icke.
 
Det blev en repris på gårdagen - jag sov nästan lika länge i morse.
 
Egentligen hade jag tänkt att gå på bio i eftermiddag men jag skjuter nog upp det tills i morgon. Har massor att göra hemma (bland annat ta hand om alla varor jag köpte igår) så för sinnesstämningens skull börjar jag nog där.
 
Jag kommer säkert ner i puls när jag får lite ordning runt omkring mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0