Ett par lediga dagar framför mig

Nu ligger ett par lediga dagar framför mig. Idag blev det sovmorgon till tjugo över tio. Inte alls meningen egentligen men kompis Andreas väckte mig vid kvart i fyra i natt med sms-bilder på sin nya lya som han hade varit och tittat på igår kväll (och ska jag vara helt ärlig så hade jag tjatat om att få se bilderna. Kanske dock inte vid den tidpunkten bara). Då får man somna om och sova länge.
 
Annars har jag tänkt att använda de närmsta dagarna till att komma ner lite i varv. Det har varit mycket jobb den senaste tiden (och ett trevligt barnkalas i söndags). Så mina lediga dagar tänkte jag ägna åt träning, hemmet, läsning (har bara kommit en liten bit i "Femtio nyanser av honom" än så länge) och eventuellt ett biobesök i morgon eftermiddag.
 
Jag ska försöka att smälta alla intryck från Hem&Villamässan förra torsdagen också.
 
Jag börjar med en uppiggande dusch och tar dagen som den kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0