Fredagspanelen om roliga personer och romantik

Innan jag sätter mig i soffan (och gör ordning naglarna inför eventuellt jobb i morgon) så bjuder jag på veckans Fredagspanel:
 
1. KLÄR DU DIG EFTER VÄDER?
 
Ja, jag gör faktiskt det förutom på en punkt: när det regnar. Jag vägrar att köpa mig regnkläder. Om jag kan så undviker jag att gå ut när det regnar, alternativt har ett paraply med mig (det äger jag många av istället).
 
2. VEM ÄR SVERIGES ROLIGASTE PERSON?
 
Jag säger två: Felix Herngren och Soran Ismail. I alla fall just nu. Humor är en färskvara. För övrigt är humor också den mest attraktiva egenskapen en man kan ha. En man som får mig att skratta vinner mitt hjärta fort.
 
3. VILKET ÄR DITT FAVORITLAND (FÖRUTOM SVERIGE)?
 
USA. Det är inte politiskt korrekt att tycka så när man bor i Sverige men jag står för att jag älskar så mycket med det landet. Alltifrån deras bakverk till inredning. 
 
 
4. VEM ÄR DIN FÖREBILD?
 
Jesus.
 
 
5. VAD ÄR DET MEST ROMANTISKA DU HAR GJORT?
 
Jag kan inte komma på en enda romantisk sak jag har gjort! Betyder det att jag är hopplöst oromantisk eller är det bara väldigt länge sedan jag hade någon i mitt liv som framkallade de känslorna hos mig? Kan vara en kombo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0