Härlig doft från Kicks

När jag var på bio i förrgår upptäckte jag - till min stora fasa - att min handkräm höll på att ta slut (jag har alltid en kräm i handväskan). Ja, det är faktiskt något av en nödsituation eftersom jag smörjer händerna så ofta jag kan (detta är en bieffekt av att luften på min arbetsplats är väldigt torr).
 
Min favorit är Clarins. Den är överlägset bäst att smörja in sina händer med men den kostar därefter. Den slösar jag inte med.
 
Valet föll istället på en handkräm från Kicks egna kollektion. Söt tub, bra pris (49 kr) och underbar doft! Jag tog en som doftade "Clean laundry" och blev så förtjust i den att jag igår var tvungen att köpa en duschcreme i samma serie.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0