Hur gott låter inte Päronad?

Efter förmiddagens promenad på 11 kilometer (i underbart vackert höstväder) gick jag förbi Pan-ICA för att köpa lite saker som jag behövde till kvällens middag. Och i kyldisken hittade jag Päronad som jag tyckte lät vansinnigt gott (är barnsligt förtjust i allting som innehåller päron).
 
Ännu lyckligare blev jag sedan när jag gick in till Videobutiken (ja, jag kallar den fortfarande så) för att köpa snus (nej, jag är inte stolt över mitt beroende) då jag upptäckte att bästa bakchokladen någonsin är tillbaka: Marabous vita.
 
Jag tror att det blir till att ställa sig vid spisen lite senare idag och baka en vit kladdkaka till kollegorna i morgon.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0