Mer gammal skåpmat i Fredagspanelen

Vissa arbetsveckor är bättre än andra. Den här veckan är en sådan som man kan lägga i kategorien "glamourös". Min arbetsdag var över redan kvart i nio i morse. Det firar vi med veckans Fredagspanel (tyvärr bara en massa gammal skåpmat - fantasin på Expressen börjar tydligen att tryta. Kanske är dags för ett uppehåll? Eller så får helt enkelt ni bestämma frågorna i fortsättningen).
 
1. HAR DU ETT PARTYTRICK?
 
Nej. Jag är så förtjusande som person att det brukar räcka med att jag dyker upp för att höja stämningen på en fest.
 
2. VAD SKRATTAR DU HELST ÅT?
 
Jag har alltid haft en förkärlek till brittisk humor. Förr skrattade jag mycket åt John Cleese - numera är jag väldigt förtjust i Ricky Gervais.
 
3. VILKEN ÄR DIN FAVORITPLATS I VÄRLDEN?
 
Av dem jag hittills besökt: New York och Sicilien. Jag är oerhört nyfiken på Nya Zeeland - får se om jag någonsin kommer dit.
 
 
4. VILKET TV-ÖGONBLICK GLÖMMER DU ALDRIG?
 
Foppas straff i Lillehammer och direktsändningarna när tornen föll i New York.
 
5. HAR DU EN PARADRÄTT?
 
Flera! Spaghetti con gamberetti går fort att laga och smakar fullkomligt underbart. Går dock inte att bjuda politiskt korrekta människor på eftersom rätten innehåller jätteräkor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0