Morgonharmoni och prisgaranti

Söndagen kunde inte ha börjat bättre. Tog först en mils lång promenad med kompis Andreas i underbart höstväder (idag hade vi massor att tjattra om!).
Sedan hem, åt en god frukost och ringde Fritidsresor som jag har bokat min vinterresa med. De har nämligen prisgaranti på sina resor och igår såg jag att min resa blivit cirka tusen kronor billigare. Och det justerade dem naturligtvis på en gång. Härligt med en så proffsig researrangör! Oerhört trevlig tjej jag pratade med i telefonen också. Kul att bli bemött på av en så serviceminded person.
 
Kompis Andreas ute på morgonmilen. Det är väldigt viktigt att med jämna mellanrum kolla av luren...
 
Älskar färgerna på hösten.
 
Vacker natur att påbörja sin dag i.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0