Dagens träning

Det blev inget jobb för mig idag så när min jourtjänstgöring var slut pep jag ner till gymmet. Den senaste månaden har träningen gått så oerhört bra. Jag har känt en enorm träningsglädje och har haft mer ork och styrka än på mycket länge.
I förrgår - när jag körde ett benpass - var första gången den senaste månaden som träningen kändes tung och jobbig. Men förmodligen berodde det bara på att jag hade sovit dåligt på natten innan. För idag var jag återigen i den form som jag varit i den senaste tiden.
Idag körde jag axlar och triceps och det var verkligen roligt. Och man mår så himla bra efteråt. Nu är jag fylld av positiv energi så jag kanske hinner göra lite nytta här hemma också innan sista avsnittet av "Brottet".
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0