Glad i Göteborg

Älskar Göteborg idag! Solen skiner och himlen är klarblå. Att jag sedan bor på Radisson Blu gör inte saken sämre.

Gick upp tidigt i morse och åt en proteinrik frukost (tre äggvitor, kalkon, tomat och champinjoner). Sedan traskade jag iväg till SATS Kompassen som ligger i närheten och hängde bokstavligen på låset (de öppnade nio).

Vilket härligt gym! Jag blev alldeles förälskad. Längtar redan tills i morgon då jag får träna där igen. Idag körde jag ben.

Självklart finns det badkar på hotellet. Därför unnade jag mig en dyr badbomb från Lush idag. Kanske testar den i natt när jag kommer tillbaka från flygningen...

Och självklart: efter-träning-belöning blev en latte (med low-fat mjölk) från Starbucks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0