Godaste frukosten

Jag har aldrig varit någon frukostmänniska och nöjer mig utan problem med att börja dagen med en proteindrink. Ibland när jag jobbar tidigt kan jag ta med mig havregrynsgröt som jag blandar med blåbär som jag sedan äter ombord men för att få i mig det måste jag ha varit vaken i ett par timmar. Börjar jag dagen med en lång powerwalk så får jag självklart i mig lite mer när jag kommer hem igen.
 
Men när jag är på semester (och kroppen inte riktigt har koll på vad den vill ha på grund av tidsomställningen) så kan jag verkligen börja dagen med ett rejält mål. Den godaste frukosten i New York åt jag sista dagen jag var där: en rostad bagel med creme cheese, lax, tomater, rödlök och kapris.
 
Jag har aldrig bakat bagels. Men det står definitivt på min "to do"-lista.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lillian

Det är inte alls svårt, och blir supergott!

Svar: Jag måste verkligen göra det! Ska bara hitta en bra dag när jag är hemma... Mycket övernattningar nu.
Maria L

2013-04-03 @ 07:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0