Fredagspanelen om sommarvärmen och välbesökta hemsidor

Relativt nyvaken efter att ha jobbat sent igår bjuder jag på veckans Fredagspanel:
 
1. HUR SVALKAR DU DIG I SOMMARVÄRMEN?
 
Med kalla duschar. Jag duschar flera gånger om dagen.
 
2. FINNS DET NÅGOT BRA MED ATT SOMMAREN TAR SLUT?
 
Jag kommer att sakna den - definitivt - men jag är väldigt förtjust i hösten också. Den har så hög mysfaktor. För att inte tala om när jag äntligen får börja julpynta igen! Jag brukar tjuvstarta tidigt.
 
3. VILKEN HEMSIDA BESÖKER DU OFTAST?
 
Facebook. Det är en oslagbar sida för kommunikation när man är skiftarbetare. Den senaste tiden har jag också besökt Blocket mycket eftersom jag ännu inte har hittat en passande byrå till sovrummet.
 
4. DU FÅR BARA ÄTA EN ENDA SAK I RESTEN AV DITT LIV. VAD?
 
Choklad.
 
5. VEM ÄR SVERIGES MEST UNDERSKATTADE KÄNDIS?
 
Mycket svårt. Däremot skulle min lista på överskattade "kändisar" bli väldigt lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0