Fredagspanelen om surströmming och flaggor

26 grader varmt i skuggan och jag har jourtjänstgöring. Då blir det veckans Fredagspanel:
 
1. ÄTER DU SURSTRÖMMING?
 
Nej! Tycker det är fruktansvärt motbjudande.
 
2. ÄR DU FLYGRÄDD?
 
Nej, det skulle vara märkligt. Men jag kan däremot bli rädd för folk som flyger. Igår var det till exempel en person som tjuvrökte på en av toaletterna. Fullkomligt livsfarligt. Då har man inte mycket respekt för andra.
 
3. HUR KOPPLAR DU HELST AV?
 
Med att läsa. Avstängd lur. Massage. Bubbelbad.
 
4. VILKET ÄR DITT FAVORITBÄR?
 
Blåbär! Älskar dem.
 
5. VILKEN FLAGGA TYCKER DU ÄR VACKRAST?
 
Självklart skulle jag vilja svara den svenska men jag har mycket, mycket svårt för gult. Däremot har jag en förkärlek till den amerikanska som går som tema i både hall och vardagsrum.
 
Bild från min balkong den 4 juli i år.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0