Fredagspanelen om julskyltning och pepparkakor

Äntligen är mina saffransbiscotti i ugnen (fick springa ner till Pan-ICA och köpa bakplåtspapper - på rulle! - eftersom jag hade glömt att köpa hem det). Under tiden passar jag på att göra veckans Fredagspanel:
 
1. HAR DU NÅGOT SPECIELLT MINNE FRÅN JULSKYLTNING?
 
Nja... Jag älskar julskyltningen och har inga problem med att det börjar tidigt. Tvärtom. Min dröm är att få uppleva den i New York (kanske nästa år?).
I helgen ska jag dock få se den i Dubai. De brukar inte spara på krutet där nere. Det blir förmodligen en häftig upplevelse.
 
2. GILLAR DU PEPPARKAKOR?
 
Nej. Inte alls. Det är anledningen till att jag inte heller äter morotskaka - det smakar mjuk pepparkaka.
 
3. VAD KAN DU BLI BÄTTRE PÅ?
 
Bänkpress. Bröstmusklerna är min svagaste muskelgrupp och det är vansinnigt tråkigt att träna den. Men jag kämpar på.
 
4. VEM SKULLE DU VILJA TROLLA BORT?
 
Jag har ganska effektivt sållat ur alla människor i mitt liv som ger negativ energi...
 
5. VEM SKULLE DU VILJA TROLLA FRAM?
 
Alla dem jag älskat med förlorat. Jag saknar dem lite extra mycket i jultider.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0