Fredagspanelen om schlager och beroende

Efter en intensiv - men mycket rolig - arbetsvecka inleder jag den lediga helgen med veckans Fredagspanel:
 
1. VAD ÄR DET FÖRSTA DU GÖR EFTER ATT DU VAKNAT?
 
Kissar, sätter på kaffe och kollar nyheterna.
 
2. HUR ÄR DITT SCHLAGERINTRESSE?
 
Lika med noll. Däremot tycker jag att det är väldigt roligt att läsa kommentarer om tävlingarna på Facebook och Twitter - det är verklig underhållning. Fast med tanke på vad som står i dem så kanske det skulle räcka med att endast ha en tävling, inte flera?
 
3. HUR ÄR DITT TÅLAMOD?
 
Det beror på vad det gäller! När det gäller tekniska prylar så ger jag upp försöken att lyckas redan från början. Med människor har jag tålamod till en viss gräns.
 
4. ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT?
 
Cola zero och snus.
 
5. BERÄTTA OM NÅGON GÅNG DÅ DU VARIT RIKTIGT RÄDD?
 
Senaste gången jag åkte Finlandsfärja. Jag fick dödsångest och insåg att det kommer att dröja ett bra tag innan jag beger mig ut på vatten igen.
 
 
Bättre än så här blir det inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0