Nu saknar jag bara en rejäl (rosa) resväska!

Det är lite att fixa med innan man ska iväg på semester. Jag har gjort listor på vad jag behöver göra innan, vad jag behöver ha med mig osv.
Det mesta på listorna har jag prickat av. Idag köpte jag till exempel solskyddskrämer.
 
Det enda jag egentligen saknar nu är en rejäl resväska. Till Thailand kanske jag inte behöver en så stor (tar ju bara med mig några bikini, sommarklänningar och pocketböcker) men när jag ska iväg till New York i mars så kommer jag att behöva en gigantisk rackare (där ska det shoppas massor!).
 
Jag såg en passande resväska på PUB för ett par månader sedan. En jättefin ljusrosa som nästan hade mitt namn på sig. Men när jag åkte in i mellandagarna för att köpa den så fanns den inte längre kvar. Letade även i Göteborg efter min ljusrosa väska men fann den ingenstans.
 
Har ni några tips vart jag kan finna en ljusrosa resväska (i Storstockholmsområdet)? Skriv gärna i kommentarsfältet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0