Förskjuten dag

Min dag började något senare än vad jag hade planerat på grund av att jag hade vansinnigt svårt att somna i natt. I och för sig gör det inte så mycket för jag har två kvällsflygningar framför mig i helgen och därefter två nattflygningar (då landar jag vid den tidpunkten på morgonen då jag vanligtvis går upp). Så det kanske bara är bra att jag förskjuter dygnet lite.
 
Så min powerwalk blev runt lunchtid. Efter frukost/lunch tog jag mig till gymmet och körde rygg och biceps. Jag var inte ett dugg taggad att träna innan jag kom dit men när jag väl var där så blev det ett kanonpass som jag faktiskt är riktigt stolt över. Härligt när det är åt det hållet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0