Fredagspanelen om badrädsla och färdsätt

Efter att ha fått i mig lite god lunch efter ett pass på gymmet, bjuder jag på veckans Fredagspanel:
 
1. ÄR DU EN BADKRUKA?
 
Ja! En enorm badkruka dessutom. När jag var i Thailand i vintras tog det tre dagar innan jag doppade mig i poolen (som var uppskattningsvis 28 grader varm). Jag badar aldrig i hav längre - spiken i kistan kom när jag läste om "mördarmaneterna" som är stora som en tumnagel med har tillräckligt med gift för att döda 60 vuxna människor. Då var det slutbadat i hav och nu håller jag mig bara till pooler (efter ett par dagar i stekande hetta vill säga).
 
2. VILKEN ÄR DEN STÖRSTA FISK DU FÅTT?
 
Ärligt talat kan jag inte minnas att jag någonsin fått en... Vet att jag fiskade någon gång som barn men om jag någonsin fick någon fisk på kroken betvivlar jag. Jag köper min mat - jag behöver inte jaga eller fånga den.
 
3. HUR FÄRDAS DU HELST?
 
Till fots eller med flygplan.
 
4. VILKEN ÄR DIN FAVORITRÄTT?
 
Älskar mat som är tillagad med kärlek och omtanke!
 
5. VAD ÄR DET FÖRSTA DU GÖR PÅ ETT TIVOLI?
 
Köper ett åkband! Jag älskar att åka bergodalbana och kan göra det hur många gånger som helst efter varann.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0