Fredagspanelen om motion och träd

Det blev en riktig rivstart på första arbetsveckan efter semestern! Nu är jag ledig i två dagar. Har precis fått naglarna fixade och strax är det dags för gymmet. Men först kommer veckans Fredagspanel:
 
1. SKULLE DU VILJA HA SOMMAR ÅRET RUNT?
 
Ja, faktiskt. Jag är inte alls speciellt road av vintern. Utan problem skulle jag kunna fira jul i 30 graders värme. Jag tror också att svenskarna skulle vara mer harmoniska inombords om vi hade sommar året om.
 
2. HUR MOTIONERAR DU HELST?
 
Med powerwalks och styrketräning. Jag är relativt förtjust i spinning också.
 
3. HAR DU NÅGOT FAVORITTRÄD?
 
Fruktträd. Som äppel- och körsbärsträd. De är så vackra när de blommar.
 
 
4. HUR FÖRDRIVER DU TIDEN NÄR DU FLYGER?
 
Oftast jobbar jag ju när jag befinner mig ombord på ett flygplan. Men om jag reser privat läser jag helst. Sedan har jag en förmåga att somna ganska fort om jag ska flyga långt.
 
5. VILKEN ÄR DEN BÄSTA FILM DU SETT?
 
"Terminator 2"! Älskar den fortfarande.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0