Förväntningar och krav

I sex veckors tid har jag fått pendla till Sollentuna för att träna. Kombinationen SATS och SL harmoniserar inte direkt som Lennon/McCartney. Det har varit en enorm påfrestning eftersom jag har varit ledig fyra av dessa veckor och hade behövt semester främst från SL. Sedan stör jag mig oerhört på SATS arroganta attityd i ärendet men den striden låter jag Karma och Konsumentverket ha hand om.
 
I morgon ska portarna till "nya" SATS Märsta öppna. Man har valt att lägga anläggningen i ett område i kommunen som är väldigt ocentralt och inget ställe jag skulle besöka kvällstid men det är förmodligen det billigaste alternativet.
 
Jag har extremt höga förväntningar på denna nya anläggning. Inte minst på grund av att vi medlemmar i flera år betalat samma avgift som medlemmarna på innerstadsgymmen men inte har fått samma utbud (inte heller har vi blivit erbjudna någon form av ersättning för dessa sex veckor då vi har fått ta oss till andra anläggningar). Och mina krav är ännu större.
 
Dags att leverera nu, SATS Märsta!

Kommentarer
Postat av: Matte

Det blir grymt den här gången!

Svar: Något annat alternativ har de inte...
Maria L

2013-06-28 @ 14:21:18
URL: http://sockerdoden.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0