Midsommarpanelen om sommar och loppisfynd.

Förra veckans Fredagspanel utgick av flera olika skäl men här är i alla fall veckans:
 
1. VAD ÄR DET SOMRIGASTE DU VET?
 
Ljuset. Att det aldrig blir riktigt mörkt. Det ger mig visserligen sömnsvårigheter i ett par veckor innan kroppen vant sig men det spelar inte så stor roll - jag älskar de ljusa sommarkvällarna.
 
2. VILKET ÄR DITT BÄSTA BESLUT?
 
Just den här veckan är jag inne i en liten svacka då jag mer ser mig själv som "drottningen av att ta dåliga beslut". Men ett av de bästa var att köpa en bostadsrättslägenhet när jag hade möjligheten.
 
3. HAR DU FYNDAT NÅGOT PÅ LOPPIS ELLER AUKTION?
 
Mina allra bästa fynd hittade jag hemma hos mormor. Bland annat en liten kökssoffa som jag målade om och ställde under fönstret i sovrummet. I vardagsrummet har jag en bastant skänk som jag också hittade hos henne. Älskar den.
 
4. ÄR DU EN NATTMÄNNISKA?
 
Nej, jag är en morgonmänniska. Jag är som mest kreativ tidigt på dagen.
 
5. VILKET VAR DITT BÄSTA ÄMNE I SKOLAN?
 
Språk, historia, religion, bild och musik. Jag är fortfarande en liten konstnärssjäl och har faktiskt aldrig - som jag redan trodde som tonåring - haft användning av algebra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0