Nytt SATS och ros till Tele2

I dag öppnade SATS Märsta i nya lokaler. Jag hade bokat ett spinningpass halv tio och såg fram emot att köra det eftersom det var med en instruktör som jag tycker mycket om.
Det var helt olidligt att köra passet. Man har byggt ett helt nytt hus men inte installerat luftkonditionering! Jag var genomsvettig redan innan passet börjat och bara det är en bedrift eftersom jag har fel på min sköldkörtel och verkligen får kämpa för mina svettdroppar annars.
 
När jag kom hem ringde min telefon (jag fick ju igång den härom dagen efter ett jävla liv med 3):
 
"Hej, det här är XXX från Tele2 i Sollentuna. Jag tänkte bara säga att din telefon är klar för hämtning. Vi messade dig för ett par dagar sedan men jag visste ju att du hade haft lite problem med att ta emot sms så därför tänkte jag bara ringa och informera...".
 
Det är service! (Den oerhört arroganta killen på 3 i lokalen bredvid borde se och lära)
 
Jag åkte iväg till Sollentuna och hämtade luren och bjöd killarna på Tele2 på fika. De såg ut att bli väldigt glada. Och när jag ändå var där passade jag på att köra ben och rumpa på SATS i Sollentuna centrum.
I luftkonditionerade lokaler...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0