Taggad för träning!

Tredje dagen på jourtjänstgöring. De två första fick jag tillbringa hemma vilket igår resulterade i ett rensat skafferiskåp bland annat. Dessutom har jag kunnat ägna mig mycket åt min träning eftersom jag varit "off the hook" från tvåtiden och har då kunnat gå iväg till gymmet.
 
Och jag har en sån träningsgnista just nu! Kanske är det den senaste veckans solstrålar (även om temperaturen varit låg) som bidragit till motivation och inspiration. I förrgår körde jag ett tungt benpass och igår blev det rygg, biceps och mage (jag till och med stretchade efteråt!).
 
Roligt att se så många andra glada motionärer på gymmet också. I synnerhet under påskhelgen.
 
Trots att snön inte hunnit smälta undan ännu så tror dock SATS Märsta att det redan är sommar och börjar reducera sin gruppträning redan nu till april (när människor är som mest träningssugna). Självklart betalar vi medlemmar fortfarande full medlemsavgift. Logiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0