Semesterpanelen om kungliga bröllop och grillning

Här är sommarens första Semesterpanel:
 
1. ÄR DU FASCINERAD AV KUNGLIGA BRÖLLOP?
 
Ja. ÄLSKAR DEM! Det första kungliga bröllopet jag minns var Charles och Dianas. När kronprinsessparet gifte sig för tre år sedan följde jag sändningarna på tv från klockan åtta på morgonen till ett på natten. Jag hade gjort en gul saffranstårta och dekorerat den med deras monogram i blått.
Jag ser verkligen fram emot prinsessan Madeleines bröllop nästa helg! Och framför allt hoppas jag att hon nu funnit lyckan.
 
  
 
2. HÄR DU LÄTT FÖR ATT BRÄNNA DIG I SOLEN?
 
Nej. Jag har väldigt bra pigment. Men jag solar väldigt förnuftigt och är duktig på att skydda huden.
 
3. BRUKAR DU GRILLA OFTA?
 
Tyvärr inte längre. Det är lite omständigt när man bor i lägenhet. Älskar grillat.
 
4. HAR DU SETT ETT UFO NÅGON GÅNG?
 
Nej. Tror inte på dem heller...
 
5. VILKET ÄR DITT FAVORITLAG?
 
Tre Kronor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0