Fredagspanelen om mellanmål och åksjuka

Efter två arbetsdagar i Norge (min Thanksgivingmiddag bestod av en räkbaguette och cola zero) kommer nu veckans Fredagspanel:
 
1. VAD ÄTER DU HELST TILL MELLANMÅL?
 
Favorit just nu är vaniljkvarg med bär (oftast blåbär). Annars blir det oftast bara en proteinshake.
 
2. SITTER DU MYCKET FRAMFÖR DATORN?
 
Mindre nu än tidigare. Jag bloggar via datorn, betalar mina räkningar och gör tidsrapporter till jobbet. Mer än så hinner jag inte. Jag prioriterar att göra andra saker istället. Som att vara på gymmet.
 
3. VAD ÄR DET MESTA DU JONGLERAT MED EN BOLL?
 
Jag är född helt utan bollsinne så jag ska nog inte ens prova att jonglera...
 
4. VAD ÄR DET BÄSTA MED DECEMBER?
 
Julstämningen! Älskar att se alla juldekorationer överallt. Det är så härligt att komma till Arlanda tidigt på morgonen nu när det är mörkt och mötas av den mysiga julbelysningen.
Det blir ingen jul här hemma i år av olika orsaker men därför ska jag slå på stort nästa år istället. Det ska bli legendariskt.
 
5. HAR DU LÄTT FÖR ATT BLI ÅKSJUK?
 
Ja, jag har faktiskt de senaste åren blivit mer och mer åksjuk när det är turbulent ombord. Att åka bil är dock inget problem ännu.
Årets Thanksgivingmiddag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0