Fredagspanelen om slott och spådom

Ledig fredag innebär självklart veckans Fredagspanel:
 
1. HAR DU VARIT I NÅGON SLOTT?
 
Ja, flera stycken! Jag känner mig lite hemma i slott... Som tradition åker jag alltid till Stockholms slottNationaldagen med flagga och allt.
 
2. SKULLE DU VILJA ÅKA TILL ANTARKTIS?
 
Nej. Det låter kallt. Jag är inte så förtjust i kyla.
 
3. HAR DU VUNNIT NÅGOT PÅ ETT TIVOLI?
 
Tror inte det.
 
4. VILKET VILTKÖTT ÄTER DU HELST?
 
Hjortytterfilé. Det är väldigt sällan jag äter vilt och därför njuter jag lite extra när jag väl gör det.
 
5. HAR DU BLIVIT SPÅDD?
 
Ja. Bland annat en gång i början av augusti 1997. Jag blev spådd att en person som jag beundrade väldigt mycket inom snar framtid skulle mista livet i en olycka och den personens död skulle påverka mig mycket.
Ett par veckor senare dog prinsessan Diana i Paris. Jag har fortfarande inte kommit över hennes död.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0