Fredagspanelen om utsikter och saffranstryfflar

Vänner, här kommer veckans Fredagspanel:
 
1. VILKEN ÄR DEN HÄFTIGASTE UTSIKT DU SETT?
 
I och med att jag inte gärna befinner mig på höga höjder så är valen här få. Men att se Central Park från Rockefeller center var en upplevelse.
 
 
 
2. VILKEN ÄR DIN FAVORIT PÅ JULBORDET?
 
Anettes danska fläskstek och hennes tartletter med räkstuvning. En jul utan dessa maträtter är inte värd namnet.
 
3. HAR DU VARIT I SYDAMERIKA?
 
Nej.
 
4. KAN DU SPELA SCHACK?
 
Nej.
 
5. HUR OFTA ÄTER DU GODIS?
 
Jag undviker det. Men jag åt godis senast i går. Bjöd kollegorna på Åre Chokladfabriks saffranstryfflar. De är himmelskt goda!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0