God morgon, träningslördag!

Natten mot 2 november och fönstret i köket fick stå på glänt hela natten. Jag kan inte annat än tycka att det är vansinnigt skönt att få in lite frisk luft i lägenheten vid den här tidpunkten på året.
 
Idag ställdes klockan på sju (trots att det är ledig dag), och jag har precis fått i mig en tallrik med havregrynsgröt spetsad med blåbär och proteinberikad blåbärsmjölk.
Nu på morgonen ska jag ge mina biceps en rejäl utmaning och efter det kör jag en timmes spinning. I eftermiddag blir det rygg och mage.
 
I morgon ska jag iväg på jobb igen. Känns som en evighet sedan jag jobbade - har haft hela fyra dagar ledigt. Måndag blir i alla fall vilodag. Då sover jag i Helsingfors och ska ha efterlängtat "spa" på hotellrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0