Biter i det sura äpplet...

Morgonpromenadernas säsong är nog över för i år. Istället kommer jag nu att koncentera mig på inomhusträning. Tanken idag var att gå till gymmet vid åtta för att köra ett benpass eftersom min jourtjänstgöring började elva.
Jag vaknade klockan tio.
 
Blir det inget jobb för mig idag får jag gå till gymmet ikväll istället. Jag undviker att träna på kvällarna eftersom det är så hysteriskt mycket folk och vi bokstavligt talat slåss om träningsredskapen (det gör vi till och med på förmiddagarna. Det verkar dock inte bekomma mina medmotionärer som istället fascineras över hur "luftiga" lokalerna är. Herre gud...).
 
Men om man försover sig så är det bara att vässa armbågarna och bita i det sura äpplet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0