Fredagspanelen om bra skådespelare och att må bra

Redan i morgon är det dags för en ny Fredagspanel. Jag ligger lite efter just nu. Med allt. Förutom min träning som går över förväntan.
Här är i alla fall förra veckans:
 
1. VILKEN ÄR DEN LÄNGSTA BÅTRESA DU GJORT?
 
Kryssning över Östersjön. Men jag är inte bekväm alls på vatten och jag betvivlar att det blir fler båtresor för mig.
 
2. VEM ÄR DIN FAVORITSKÅDESPELARE?
 
Dustin Hoffman, Emma Thompson och Meryl Streep.
 
3. VILKET ÄR DITT BÄSTA MÅ BRA-TIPS?
 
 
 
4. HAR DU PALLAT NÅGONTING?
 
Med största sannolikhet när jag gick i lågstadiet. Vi hade ju inte internet då så vi fick underhålla oss med andra saker.
 
5. HUR KOPPLAR DU HELST AV?
 
Med att stänga av luren, ta ett bubbelbad och läsa en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0