Fredagspanelen om efterrätter och sjösjuka

Vänner, här har ni förra veckans Fredagspanel:
 
1. VILKEN ÄR DIN FAVORITEFTERRÄTT?
 
Det här är lite som "Sophies val" för jag är väldigt förtjust i efterrätter över huvud taget (även om jag undviker att äta dem allt för ofta). Men när jag är på Kanarieöarna unnar jag mig alltid en Crema Catalana. Spanjorerna är väldigt duktiga på efterrätter över lag.
 
2. VEM ÄR DEN MEST UNDERSKATTADE SKÅDESPELAREN?
 
För mig är det väldigt svårt att svara på. Den mest överskattade vi har i Sverige är i alla fall Sofia Helin.
 
3. ÄTER DU NÅGRA VITAMINTILLSKOTT?
 
Massor faktiskt (sedan kan inte jag avgöra om de gör någon större skillnad eller om det bara är inbillning). Dagligen äter jag Mitt val Sport, Magnesium, Omega 3, Silica och Priorin (de två sistnämnda för att jag har tappat så mycket hår de senaste åren).
Jag blir nästan mätt av att svälja alla piller!
 
4. HAR DU VARIT SJÖSJUK?
 
Faktum är att jag undviker att vara på sjön över huvud taget. Jag är inte så förtjust i att vistas på vatten. Känner mig tryggare i luften. Där blir jag visserligen åksjuk ibland när det skakar för mycket...
 
5. VILKET ÄR DET OVANLIGASTE DJURET DU SETT?
 
Jag är lite rädd för vilda djur så jag undviker dem (till och med på zoo). Därför har jag inte sett så ovanliga djur i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0