Fredagspanelen om horoskop och liv i rymden

Ja, vänner, först i morgon ska min dator på tillsyn hos min snälla IT-guru men jag tror ändå att det ska gå bra att få till förra veckans Fredagspanel:
 
1. HAR DU JAGAT VILT NÅGON GÅNG?
 
Nej, och jag kan med största sannolikhet säga att jag aldrig kommer att göra det heller. Jag är mycket tacksam att det finns människor som ser till att det finns mat för mig att handla i butikerna - annars skulle jag förmodligen svälta ihjäl.
 
2. TROR DU PÅ HOROSKOP?
 
Nja... Jag är ju en typisk Fisk med allt vad det innebär men lägger inte så stor vikt i vad som skrivs i till exempel kvällstidningar.
 
3. BRUKAR DU BAKA?
 
JA! Jag älskar att baka. Det är min terapi.
 
4. FINNS DET LIV I RYMDEN?
 
Det gör det förmodligen men inte på det sättet som framställs i amerikanska science fiction-filmer. Däremot har det ju skrivits en hel del fantastisk musik i ämnet.
 
David Bowie´s "Life on Mars?". Kanske den bästa låt som någonsin skrivits.
 
5. VILKEN ÄR DIN FAVORITFRUKT?
 
Mango! Jag skulle faktiskt kunna leva på det men tror inte att det skulle vara speciellt sunt i längden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0