Här igen!

Nej, vänner: bloggen är inte nerlagd - det har bara varit lite mycket den senaste tiden. Mycket jobb bland annat (det är mycket övernattningar på vinterhalvåret).
 
I helgen har jag dock varit ledig och den har i huvudsak ägnats åt träning samt ett trevligt födelsedagskalas igår kväll.
 
I morgon bär det av på jobb igen med två övernattningar i Luleå. Med mig dit upp tar jag Duff McKagans biografi som sällskap. Hoppas kunna ge er en recension i slutet av veckan (ja, jag vet att jag har varit dålig på att läsa den senaste tiden men det ska bli ändring på det nu).
 
Innan jag packar det sista och parkerar mig framför tvn för ikväll så ska jag dock knåpa ihop förra veckans Fredagspanel åt er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0