Vidgade vyer: Hot Mojo

Nu på förmiddagen testade jag Hot Mojo (SATS egna bikram yoga) för första gången. Jag tänkte nämligen köra det som komplement till min andra träning under vinterhalvåret.
 
Man får nog ge det ett par gånger innan man får in rätt teknik (jag var väldigt imponerad över hur dålig balans jag faktiskt har). Att träna i värme är också en sak man måste vänja sig vid. Den sista kvarten kändes det som om jag skulle kvävas och jag ville bara springa ut ifrån salen för att få lite frisk luft.
 
Men min kropp känns mycket mjukare nu efter passet och jag har fått fylla på med lite vätska och mat. Någon gång i månaden kan jag gott tänka mig att gå på passet.
 
Och det var verkligen väldigt skönt att få svettas ut rejält.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0