Snabb morgonhälsning

Jag fick mycket gjort igår ändå. Under tiden som jag hade jour röjde jag rejält här hemma, när den sedan var slut gick jag till gymmet och körde ett pass för axlarna.
 
Sent, sent på kvällen var det äntligen dags för nya avsnitt av "Modern family" TV4. Varför de hackar sönder säsongerna på det sättet de gör - eller gömmer ett sådant briljant program på en så oattraktiv sändningstid - får vi aldrig veta.
 
Idag står Antik- och Kuriosamässan på agendan. Det ska bli riktigt spännande! Jag hoppas få en massa inspiration. Min fina vän hemmafixaren Martin kommer också dit.
Ny jacka måste jag också ha eftersom jag var lite oförberedd på den snabba temperaturväxlingen. Burr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0