Vackert väder, träning och Obama

I skrivande stund har jag - nästan klockan fyra på eftermiddagen - 22.1 i skuggan på termometern. Den fjärde september. Alltså, vilken sommar och sensommar vi har!
 
Idag blev min morgonpromenad något försenad. Jag fastnade framför tvn för att se president Obamas ankomst. Det var en ganska mäktig händelse för mig som bor så nära flygplatsen (på vintern när träden utanför mitt köksfönster inte har några löv ser jag faktiskt flygledartornet). USAs president har faktiskt varit tio minuter från mitt hem. Stort.
 
Efter frukosten gick jag iväg till gymmet och körde lite ben och mage. Jag har ännu inte återhämtat mig helt efter min förkylning - det var ganska segt att köra idag. Motivationen finns men inte orken ännu (fast glädjande nog tar det ju bara ett par dagar att "komma tillbaka").
 
Bild från förmiddagens powerwalk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0