Fredagspanelen om semesterplaner och favoritplagg

Redan idag: veckans Fredagspanel!
 
1. VAD LÄGGER DU PÅ GRILLEN I ÅR?
 
Det är det enda jag saknar i mitt nuvarande hem: möjligheten att grilla. Min dröm är att en dag ha ett hus så jag kan ha grill på tomten.
 
2. VAD PLANERAR DU FÖR SOMMARSEMESTER?
 
Just nu ligger planerna på is. Jag har tre veckors semester i augusti när sommarlovet fortfarande pågår och resorna då är perverst dyra. Funderar på att bara vara hemma och lägga allt krut på en vintersemester istället. Vi får se. Helst av allt vill jag bara komma igång med min renovering här hemma.
 
3. VILKEN BOK TAR DU MED DIG I HÄNGMATTAN?
 
Jag har hur många böcker som helst nu som ligger och väntar på att bli lästa. Har visserligen fått tillbaka lite av min läslust men jag läser ändå mindre nu än tidigare. Kanske det är just böcker jag ska ägna min semester åt? Till och med skriva lite grann?
 
4. VILKET ÄR DITT FAVORITPLAGG I ÅR?
 
Jag hoppas att vädret kommer bli så bra i sommar att man bara vill gå omkring i tunna sommarklänningar. Och träningskläder naturligtvis!
 
5. VILKA TRE SAKER KAN DU INTE VARA UTAN I DITT KYLSLÅP?
 
Ägg, minimjölk och kvarg.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0