The end of an era

Efter förmiddagens träning gick jag förbi Willys för att handla mat och Expressens skvallerbilaga Extra där jag hämtar frågorna till Fredagspanelen ifrån.
Det var ingen lysande idé att gå och handla mitt på dagen på Skärtorsdagen. Halva kommunen var där samtidigt.
 
Hem kom jag i alla fall med Extra. Och nu när jag skulle göra veckans Fredagspanel upptäcker jag att den inte finns längre. Den är ersatt med någonting som heter "Duellen" där två B-kändisar får svara på samma frågor.
 
Kanske är det bara ett tecken på att lägga ner Fredagspanelen för gott. Gå vidare. Hitta någonting annat.
 
Vänner, Fredagspanelen går helt enkelt i graven idag. RIP.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mycket dåligt av Expressen att inte stämma av med dig innan.
Hoppas du får en Glad Påsk iallafall
Kram

Svar: I KNOW!!!
Maria L

2014-04-17 @ 15:22:46
URL: http://blogg.baciofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0