Välkommen april!

Nytt kvartal. Jag summerade det förra igår kväll. Årets tre första månader bjöd på mer än en utmaning vilket resulterade i att kroppen sa ifrån. Tre förkylningar på sex veckor, ungdomsfinnar, nackspärr och lite andra småkrämpor.
 
Känner mig dock optimistisk inför resten av året. April kunde inte ha börjat skönare. Jour idag och sov de första fem timmarna av arbetsdagen. Jag behövde verkligen sömn.
 
Min jour slutar klockan tolv och blir det inget jobb idag så går jag iväg till gymmet. Alla förkylningar och krämpor har satt käppar i hjulet för min träning men det har gjort mig ännu mer motiverad och taggad. Hoppas få till en riktigt bra träningsvecka.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0