Comeback i sadeln

På grund av sommarens ljuvliga väder (samt lite kroppsliga skavanker här och där) har jag tagit en paus ifrån spinningen i några månader. Jag behövde en paus och har istället koncentrerat min träning till powerwalks och styrketräning.
 
Man behöver variera sig lite i träningen. Framför allt när tiden då vädret är så här underbart är så begränsad så ska man passa på när man kan att vara utomhus.
 
Tror det var ett klokt beslut att ha ett litet break från spinningen. För de senaste veckorna har jag verkligen börjat sakna det och längtat efter att köra.
 
I morse var det dags för comeback! Så otroligt skönt. Och det gick mycket bättre än vad jag hade förväntat mig (även om jag inte riktigt vågade ta ut mig fullt ut). Träningsmotivationen är verkligen på topp just nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0