Vidgar vyerna

Tema på andra semesterveckan blev: vidga vyerna. Igår testade jag att köra Organic Bodywork på gymmet. Har ju lite svårt för gruppträning annars (förutom spinning) men det här passet blev jag förälskad i direkt. 30 minuter i värmesal (ca 38 grader) med influenser från yoga och pilates.
Jag behöver ägna mig mer åt den sortens träning känner jag eftersom jag är stel som ett kylskåp.
 
Idag sprang jag förbi hälsokosten och köpte en påse chiafrön. Har aldrig testat det tidigare så det blir en ny erfarenhet (och jag håller tummar och tår att jag tycker om det). Har precis förberett en pudding på fröna med havremjölk med chokladsmak som jag ska äta till frukost i morgon bitti.
 
Återkommer med en utvärdering av puddingen i morgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0