Oväntat möte på gymmet

Det är verkligen inget fel på min träningsmotivation just nu. Däremot har tiden inte alltid räckt till som jag önskat samt att jag dragits med en envis inflammation i vänster axel och i veckan fick jag en muskelsträckning i höger vadmuskel (på riktigt!). Nu har jag ledigt i sex dagar och dem ska jag ägna bara åt mig själv, träningen och själavård.
 
När jag dök upp på gymmet i förmiddags möttes jag av ett välbekant ansikte: Emma Eklund som varit deltagare i Biggest Loser. Hon är min främsta kvinnliga träningsinspiration! Jätteroligt att få träffa henne i verkliga livet. Hon har sån härligt positiv utstrålning! Vilket underbar tjej alltså.
Läs hennes blogg HÄR för träningstips, pepp, råd och mycket annat.
 
Nagellack på naglarna symboliserar "nu är jag ledig i flera dagar".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0