Årets första Byrunda

Det var en känslomässigt omtumlande dag igår (alltså, vilken vecka det här har varit - jag får återkomma om det lite senare). Vaknade av nyheten av vi fått tillskott i kungafamiljen, sedan kom ett mycket positivt besked i jobbsituationen, vinst i semifinalen mot Finland (jag missade den eftersom jag jobbade men blev ordentligt uppdaterad mellan flygningarna av en snäll kollega) och slutligen blev jag titulerad "flyggudinna" av en söt liten femårig passagerare.
 
Det sov jag gott på i natt.
 
När jag vaknade i morse längtade jag efter att få gå ut i friska luften och få lite luft i lungorna. Det resulterade i årets första Byrunda (vanligtvis powerwalkar jag aldrig på vintern). Det var ruskigt halt på vissa ställen men solen sken och jag kom hem fylld av positiv energi.
 
Bra start på dagen!
 




 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0