Fredagspanelen om fredagsmys och semlor

Erkänner att mina ögon efter denna fantastiska lördagsförmiddag börjar bli fyrkantiga. Sliter mig en stund ifrån tvn (jag har ljudet på självklart) för att göra veckans Fredagspanel:
 
1. VILKEN SCHLAGERLÅT GILLAR DU BÄST?
 
Jag ställer en motfråga: finns det verkligen någon schlager som är bra?
 
2. VAD ÄTER DU HELST TILL FREDAGSMYSET?
 
Har så sällan "fredagsmys" eftersom jag har så få lediga helger. Nästa söndag, när hockeyfinalen går och lilla Estelle fyller 2 år, ska jag dock äta någonting gott till matchen (det behöver inte nödvändigtvis vara någonting onyttigt).
 
3. VILKET TV-PROGRAM FÅR DIG ATT PLOCKA FRAM SKÄMSKUDDEN?
 
Väldigt många sorgligt nog. Men istället för att ta fram skämskudden brukar jag byta kanal eller helt enkelt stänga av tvn. Det fungerar ju också...
 
4. HUR ÄTER DU DIN SEMLA?
 
Jag är inte så förtjust i traditionella semlor eftersom jag tycker att kombon av grädde och vetebröd är lite otäck. Jag äter hellre en wienersemla i så fall. Till den dricker jag självklart en kopp svart kaffe.
 
5. VAD FÅR DIG VARM I VINTERKYLAN?
 
Den här vintern har faktiskt inte varit så kylig (tack och lov!). Men just nu så värmer jag mig med OS-sändningarna! Och naturligtvis med en massa träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0