Nån gång ska vara den första...

Jag vaknade 05:37 i morse. Jag skulle vara på Arlanda 05:40. Nu vet jag att det tar exakt sju minuter för mig att kissa, borsta tänderna, sätta upp håret i en tofs, slänga på mig lite BB-Cream i ansiktet och få på mig uniformen (personligen är jag lite imponerad eftersom jag själv tycker att jag alltid tar så lång tid på mig på morgonen).
 
Till flygplanet kom jag i alla fall i tid (samtidigt som mina kollegor faktiskt) men i en något mer osminkad version. Lyckligtvis hade jag en mycket kort arbetsdag idag så jag kunde åka hem efter en tur fram och tillbaka till Helsingfors och komma ner i puls lite.
 
Första gången på cirka tio år som jag försover mig. Jag misstänker att boven i dramat är en begynnande förkylning. Den andra inom loppet av fyra veckor. Glasklart bevis på att året har börjat lite väl turbulent. Jag har annars ett överdrivet bra immunförsvar.
 
Det enda jag kan göra nu är att vila från träningen (IGEN! Obeskrivligt enerverande) samt proppa kroppen full med c-vitamin.
Hoppas ni mår bättre, kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0