Dag 6 av utmaningen

Då gick vi in på vecka 2 i #100dagarsutmaningen (den största utmaningen för mig idag var att försöka hitta quinoa på Willys i Märsta. Efter 15 minuter gav jag upp).
 
De första sex dagarna av utmaningen har ju faktiskt känts helt fantastiska! Även om jag har jobbat väldigt mycket så har jag ändå hunnit med träningen och göra mina matlådor. Igår tog jag till och med med mig proteinpannkakor till en kollega som var nyfiken på dem.
 
Idag körde jag lite lätta axlar (håller fortfarande på med rehab för vänster muskelfäste i axeln) samt triceps och mage.
 
En av tjejerna i 100-gruppen la upp en väldigt intressant artikel om socker och dess påverkan på oss. Ni kan läsa den HÄR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0