Fredagspanel om tårtor och snöbollskrig

Fredag, jourtjänstgöring och veckans Fredagspanel:
 
1. VEM ÄR DIN FAVORITARTIST?
 
David Bowie. Självklart.
 
 
2. VILKEN TÅRTA ÄR GODAST?
 
Jag är faktiskt inte så förtjust i tårta alls. Tycker mest att de är vackra att titta på. Tårtor är mer en fröjd för ögat än för smaklökarna.
.
 
 
3. HAR DU DELTAGIT I SNÖBOLLSKRIG?
 
Ofrivilligt i så fall när jag var barn. Jag begriper inte varför man ska kasta detta vedervärdiga otyg på varandra. Idiotiskt och livsfarligt.
 
4. HUR KOPPLAR DU HELST AV?
 
Just nu: genom träning. Unnar mig oljemassage varannan vecka också.
 
5. HAR DU CYKLAT ENHJULING?
 
Nej. Jag kan inte ens minnas när jag cyklade på en riktig cykel. Jag håller mig till spinningcyklarna på gymmet - där är det ingen risk att jag cyklar omkull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0