Fredagspanelen om insekter, OS och norrsken

Förra veckans Fredagspanel fick utgå på grund av tidsbrist men när man är hemma med en förkylning har man inga ursäkter att inte göra den:
 
1. VEM ÄR DIN FAVORITSKÅDESPELARE?
 
Emma Thompson. Fullkomligt strålande i allting hon gör! Till och med i kalkonrullen "Junior" med Schwarzenegger (don´t get me wrong - jag älskar Arnold men filmen är bedrövlig).
 
Underbara Emma!
 
 
2. VILKEN ROLLFIGUR SKULLE DU VILJA SPELA?
 
Personligen tycker jag att jag skulle passa alldeles utmärkt att spela en hård actionkaraktär! Typ en kvinnlig Gunvald Larsson.
 
3. VAD TYCKER DU OM INSEKTER?
 
Inte alls. Jag tycker de är äckliga. Men viktiga tydligen så därför låter jag bli att döda för många...
 
4. HUR KOMMER DU ATT FÖLJA VINTER-OS I SOTJI I FEBRUARI?
 
Jag fick lediga dagar för invigningen den 7 februari och hockeyfinalen den 23:e. Däremellan ska jag försöka följa så mycket som möjligt på tv och via nätet.
 
5. HAR DU SETT NORRSKEN?
 
Ja, man får se det ganska ofta när man flyger norröver. Då brukar piloterna ringa ut till mig i kabinen och säga till. Oerhört mäktigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0